18 apr. 2011

Ta del av Cristian Fabbis tankar

Cristian Fabbi är koordinator och verksamhetschef för förskoledistriktet Bassa Reggiana i Reggio Emilia och ledare för Progettinfanzia som är en ideell förening mellan ett antal städer i Reggio Emilia. En förening som;

"... syftar till att bidra till utvecklingen av utbildnings-kultur och utbildning för barn och ungdomar i kommuner och medlemmar från andra offentliga och privata enheter som önskar använda i föreningen. "
(Översatt från hemsidan med hjälp av Googel)


 Du hittar Cristian Fabbis blogg HÄR och även i blogglistan.

3 kommentarer:

  1. Jag säger det igen Linda - din blogg är är en oas för min torrstiga hjärna.
    Du vet nu att jag "terroriserar" mina studerande kollegor att gå in och läsa här :).

    Du och Anne- Marie Körling, ni står väldigt upp på min lista. Vilket jobb ni gör! Med er ser jag vilket jobb andra gör och förhoppningsvis blir jag bättre på mitt.

    SvaraRadera
  2. Tack min virituella kollega :) Tillsammans gör vi skillnad!

    SvaraRadera
  3. Vi gör skillnad i verkligheten :).

    SvaraRadera