1 mars 2010

Mammaledig

Efter ytterligare ett långt uppehåll har jag nu äntligen tänkt börja blogga igen :) Sonen, japp det blev en liten son, har fått in lite rutiner och jag har nu lite tid till annat än bara amma :) Planerar att vara hemma tom september så nu har jag lite tid att tänka över mitt arbete och allt som kommer med det. Mycket spännande händer just nu och vår förskola utvecklas. Jag deltar via mailen och via mina goa kollegor som håller mig uppdaterad. Jag ser fram emot att dyka in igen när tiden kommer. Så länge finns mina tankar här.

2 kommentarer:

  1. Heeeeeeeej!
    Vad roligt att du är tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Tack :) och du! Jag hade inget material som jag kunde maila dig ang. IUP:n. Andreas gav en länk kollade du där? Vi har ett kompendium med riktlinjer om nya IUP:n ska kolla med min rektor om jag kan skicka dig den..
    Ha det gott!

    SvaraRadera